طرح توجیهی نیروگاه بادی🌟(هزینه احداث)

طرح توجیهی نیروگاه بادی

آنچه می خوانید...

توسعه اشتغال همواره مسئله مهمی برای دولت و عموم مردم بشمار می آید، به خصوص در مناطق محروم و شهرستان های کوچک همواره مورد توجه بوده است. سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این مناطق بسیار به صرفه است. با توجه به این امر که دولت از فعالان و کارآفرینان حوزه انرژی حمایت میکند و میتوانید با استفاده از طرح توجیهی نیروگاه بادی سرمایه خود را در کاری هزینه کنید که مطمئن هستید سرمایه شما برگشت پذیر است و با عقد قرارداد فروش بلند مدت با شرکت برق، از سود دهی این طرح توسعه پایدار اطمینان حاصل کنید.

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

تیم آموزشی استارت وی با تجربه ای که در زمینه طرح توجیهی نیروگاه بادی دارد و داشتن نیروهای متخصصی که میتوانند شما را برای سرمایه گذاری در یک صنعت آماده کنند، به شما عزیزان در برآورد هزینه های پیاده سازی نیروگاه بادی، مشورت و راهنمایی ارائه میدهد.

در ادامه این مقاله به چگونگی ساخت نیروگاه بادی پرداخته میشود و به زبانی ساده و روان بیان میشود که طرح توجیهی نیروگاه بادی چیست و چه کاربردی دارد.

طرح توجیهی نیروگاه بادی

چرا باید نیروگاه بادی بسازیم؟

انرژی های مثل نفت و گاز در گروه انرژی های تجدید ناپذیر می باشند و زمانی می رسد که دیگر هیچ اثری از آن ها نمی باشد. همچنین نفت و گاز باعث آلودگی های زیست محیطی زیادی شده اند. ولی انرژی باد و خورشید در هر زمانی در دسترس هستند. کشور ما مناطق باد خیز فراوانی دارد که به گفته مسئولان ظرفیت برق بادی ایران حدود 40 هزار مگاوات می باشد. وجود مناطق وسیع در استان های مرکزی کشور، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

قبل از شروع، باید زمین مورد نظر ساخت نیروگاه را بررسی کنیم.

به این عوامل برای احداث نیروگاه برق بادی حتما توجه کنید. زمینی که انتخاب میکنید حتما وسیع باشد زیرا توربین ها باید با فاصله مشخصی از هم قرار بگیرند. سرعت باد مهمترین و موثرترین چیزی است که حتما باید به آن توجه شود. قبل از هر کاری حتما با کارشناسان این حوزه صحبت کنید و بهترین مکان را انتخاب کنید.

آیا ساخت نیروگاه بادی توجیه اقتصادی دارد؟

نیاز به انرژی های پاک روز به روز در حال افزایش است. این صنعت آینده خوبی دارد و سرمایه گذاران می توانند برای مدت طولانی برای داشتن درآمد پایدار روی احداث یک نیروگاه برق بادی حساب ویژه باز کنند.

چرا قبل از سرمایه گذاری به طرح توجیهی نیاز داریم؟

95 مگاوات از تولید برق توسط نیروگاه های برق بادی را بخش دولتی در اختیار دارد و بخش خصوصی به تازگی تمایل پیدا کرده است در این طرح توسعه پایدار سرمایه گذاری کند. با بهره مندی از طرح توجیهی نیروگاه بادی می توانید با درک بهتر از هزینه ها شروع به احداث نیروگاه برق بادی کنید.

ساخت نیروگاه بادی را از کجا شروع کنیم؟

با مشورت گرفتن از کارشناسان مجرب در این زمینه، اولین گام را برداشته اید. به سراغ ادارات مربوطه بروید و اقدام به اخذ مجوزها بکنید. چون این طرح به صورت مستقیم با طبیعت در ارتباط است. سازمان محیط زیست و سازمان امور اراضی باید مجوز لازم برای احداث نیروگاه را برای متقاضیان صادر کنند.

چگونه مجوز نیروگاه بادی بگیریم؟

سازمان انرژی های نو ایران متولی صدور مجوز برای نیروگاه های برق بادی است. بعد از مطرح کردن درخواست خود با این سازمان، پروانه احداث معتبر و معرفی نامه به شما داده میشود و باید با ارائه این مدارک به سازمان محیط زیست محل احداث نیروگاه، موافقتنامه این سازمان را دریافت کنید. بعد از گرفتن مجوزهای فوق به اداره برق منطقه ای محل احداث نیروگاه رفته مجوز اتصال به شبکه برق را دریافت کنید. به سازمان امور اراضی نیز باید مراجعه کنید و مستندات مربوط به مالکیت و یا اجاره زمین را ارائه دهید. بعد از گرفتن تمامی مجوزها قرارداد خرید برق به صورت بلند مدت با متقاضی بسته میشود و از این پس فرد میتواند احداث نیروگاه را شروع کند.

هزینه ساخت نیروگاه برق بادی

برای احداث نیروگاه بادی نیاز به سرمایه زیادی دارید. این هزینه به چند بخش مختلف تقسیم می شود. بخش اول برای خرید یا اجاره زمین میباشد. بخش دوم برای خرید توربین ها و دیگر تجهیزات نیروگاه می باشد. برای کارایی بهتر باید متخصصان با تجربه را به کار بگیرید. اما نگران نباشید اگر از ابتدا با طرح توجیهی نیروگاه بادی کار خود را آغاز کنید میتوانید هزینه ها را مدیریت و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید.

آیا احتمال شکست وجود دارد؟

در  هر کاری که بدون برنامه شروع شود، شکست امری اجتناب ناپذیر است. مخصوصا احداث نیروگاه بادی که هزینه زیادی در ابتدای کار احتیاج دارد و اگر شما بدون آگاهی و داشتن تیم پشتیبان قوی بخواهید سرمایه گذاری در این طرح انجام دهید، حتما شکست می خورید و خسارت های زیادی را متحمل می شوید. حتما از طرح توجیهی نیروگاه بادی استفاده کنید تا سرمایه شما بیهوده هدر نرود و بتوانید شغل مناسبی برای خود و هموطنان خود ایجاد کنید.

طرح توجیهی نیروگاه بادی چه کمکی به شما می کند؟

احداث نیروگاه های بادی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به این که این طرح نوپا می باشد. استفاده از یک طرح توجیهی نیروگاه بادی به روند رشد کسب و کار شما کمک شایانی میکند. این طرح اقتصادی تمام آن چیزی که شما لازم دارید از جمله محاسبه هزینه های اولیه، مدت زمان بازگشت سرمایه، میزان سود و زیان، آموزش های مناسبی برای بهترین سرمایه گذاری با توجیه اقتصادی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

تیم آموزشی استارت وی چگونه به شما کمک می کند؟

گروه استارت وی با ارائه بهترین مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می تواند آن تیم پشتیبانی باشد که شما برای پیاده سازی اهداف خود احتیاج دارید. برای گرفتن هرگونه مشورت و اطلاعات بیشتری درباره طرح توجیهی نیروگاه بادی حتما با تیم استارت وی در ارتباط باشید. ما تمام سعی و تلاش خود را برای این که شما به یک سطح قابل قبولی از درآمدهای ریالی و دلاری برسید انجام میدهیم و  همواره در کنار شما هستیم.

[wpforms id=”56583″ title=”true”]

5/5 - (4 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.