استخراج ارز دیجیتال بیت کوین🌟

استخراج بیت کوین

آنچه می خوانید...

این روزها همه جا صحبت از استخراج ارزهای دیجیتال(Digital Bitcoin Extracting) است. همزمانی این فرصت با معضل بیکاری عمومی در سطح جامعه باعث شد تا موضوع ماینینگ بیش از پیش داغ تر و گسترش یابد.

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

 

قبل از اینکه ماینینگ در رسانه ها سروصدا کند، بسیاری از عزیزان توانستند با فرصت طلبی سودآوری بسیار خوبی از این طرح بدست آورند که در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

اما اکنون با قانونی شدن طرح ماینینگ و مطرح شدن حرف و حدیث هایی مبنی بر اعمال نرخ برق صادراتی برای استخراج ارز دیجیتال هزینه یابی و توجیه پذیری احداث فارم ماینینگ ضروری و حیاتی بنظر می رسد.

اطلاع از هزینه ها و درآمد های احداث مزرعه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین می تواند یک تلنگر برای ادامه دادن و یا ندادن این کسب و کار است.

از اینرو وظیفه خود می دانیم تا اطلاعاتی راجع به کسب و کار استخراج ارز دیجیتال برای مبتدیان و دیگر عزیزان فعال در این زمینه که خواهان گسترش کسب و کار خود هستند ارائه دهیم.

برخی اطلاعات با اینکه ارزشمند هستند، رایگان است. اما برای کسانی که تشنه این کسب و کار هستند و میخواهند روی این کسب و کار سرمایه گذاری کرده و به سود عالی در طرح احداث ماینینگ دست یابند، می توانند از اطلاعات فوق العاده ارزشمند و حیاتی در طرح توجیهی ماینینگ بیت کوین و اتریوم سال 1400 استفاده کنند.


درآمد و سودآوری استخراج ارز دیجیتال بیتکوین مستلزم شرایطی است که در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است و در طرح توجیهی ماینینگ اتریوم و بیت کوین سال 1400 با فرمت pdf و Doc کلیه هزینه ها و درآمدهای آن مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه به زبان ساده، اصطلاحات مربوط به ارزهای دیجیتال و اطلاعات پایه ای این شغل توضیح داده می شود.

بررسی اقتصادی بودن طرح راه اندازی مزرعه ماینینگ طرح توجیهی بیت کوین

 

چگونه با بیت کوین پولدار شویم؟

یکی از انواع روش های کسب درآمد دلاری استخراج ارز دیجیتال(بیت کوین و اتریوم) و یا ماینینگ است. در این طرح شما نیاز به نیروی انسانی زیاد، خرید زمین، ساختمان سازی(در صورت لزوم)، حمل و نقل، فروش، تبلیغات، دسته چک، چانه زدن سر قیمت و هزاران مورد دیگر نیست. یک یا چند دستگاه ایسیک با اتصال به اینترنت و با نیروی برق برای استخراج بیت کویین شما را به اهداف و خواسته هایتان می رساند. اطلاعات بیشتر درباره استخراج بیت کوین و آشنایی با مفاهیم آن در ادامه…


ارز دیجیتال چیست؟

نوعی پول که قابل لمس کردن و چاپ شدن نیست و دولتها هیچ کنترلی روی مقدار و تولید آن ندارند. ارزهای دیجیتال انقلابی در صنعت پول و بانکداری محسوب می شوند. این نوع ارز بوسیله دستگاه ماینر تولید می شود و هر کسی می تواند در این فرآیند نقش داشته و کسب درآمد کند.


برخلاف ارز دیجیتال، دولتها هر زمان که صلاح بدانند و یا بر اساس سیاستهای پولی نسبت به افزایش پول و چاپ آن اقدام می کنند. این مورد یکی از دلایل افزایش نرخ تورم است.


اما در سیستم تولید ارز دیجیتال هیچ نوع تقلبی صورت نمی گیرد، در واقع تمامی تراکنش ها توسط ماینرهای دیگر تایید می شود. تولید ارز دیجیتال براحتی صورت نمی گیرد بلکه نتیجه و پاداش حل مسئله ای پیچیده است.


بنابراین هرچه تعداد ماینرها بیشتر باشد امنیت شبکه بیشتر می شود، چون تعداد بیشتری از ماینرها باید یک تراکنش را تایید کنند.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009-2008 بوجود آمد. بیت کوین قابل لمس کردن نیست و در حقیقت بصورت فیزیکی نبوده و ظاهر خاصی نداشته و هیچ نهاد واسطی(بانک) در انتقال آن به شخص دیگر دخالت ندارد. ارز بیت کوین با حروف اختصاری BTC نمایش داده می شود. تعداد کل بیت کوین ها 21 میلیون عدد می باشد و فقط 20% از آن باقی مانده است که باید استخراج شود.


برای مشاهده طرح توجیهی بیت کوین(استخراج ارز دیجیتال) با سرمایه 400 میلیون تومان کلیک کنید.


ساتوشی چیست؟

ساتوشی کوچکترین واحد بیت کوین است. هر ساتوشی معادل 0.00000001 بیت کوین است. نام ساتوشی برگرفته از نام مخترع ارز بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) می باشد. برای بهتر جا افتادن این مسئله کافیست واحد ریال و تومان را بیاد بیاوریم.


آیا استخراج ارز دیجیتال به صرفه است؟

خیالتون راحت کنم! استخراج ارز دیجیتال هیچ ضرری ندارد و سرمایه شما در کمتر از چند ماه برگشت داده می شود. به عنوان مثال با مبلغ سرمایه گذاری 1.5 میلیاردی در کمتر از 2 سال سرمایه شما برگشت داده می شود.

  1. هزینه نیروی انسانی پایین(در مقیاس کوچک صفر است).
  2. هزینه خرید ماده اولیه نخواهید داشت.
  3. نقدشوندگی بالایی دارد.
  4. هزینه ساختمان سازی نخواهید داشت(استفاده از  سوله و یا ساختمان بدون استفاده).
  5. از تصمیم به شروع تا استارت کار حداکثر 6 ماه زمان می برد.

استخراج ارز دیجیتال(بیت کوین) چگونه است؟

ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده هستند و در لایه هایی از معادلات ریاضی سخت رمز گذاری شده اند. برای بدست آوردن یک بیت کوین ماینرهای زیادی فعالیت می کنند تا زودتر به جواب رمز دست یابند و هر کدام سریعتر به جواب برسد، این جایزه نسیب او می شود.


مدت زمان استخراج یک بیت کوین

زمان لازم برای استخراج یک بیت کوین حدود 10 دقیقه می باشد.


سخت افزار مورد نیاز برای مایینینگ

در گذشته با یک دستگاه کامپیوتر و گرافیک بازی استخراج بیت کوین و یا ارزهای دیجیتال انجام می شد که توجیه اقتصادی بهتری داشت. اما، با فراگیر شدن کسب درآمد و ثروت از بیت کوین، تعداد افرادی که جذب این سیستم پول سازی شدند بیشتر و بیشتر شد. تا جایی که گرافیگ بازی و CPU کامپیوترها هم جوابگو نبود. تقاضا برای دستگاه های ماینینگ روز به روز بیشتر شد تا اینکه نسل برتر دستگاه های استخراج اسیک تولید شدند.

دستگاه ایسیک برای استخراج ارز دیجیتال


هزینه راه اندازی فارم ماینینگ

هزینه های راه اندازی فارم استخراج بیت کوین شامل هزینه های ثابت(مثل: تامین تجهیزات و راه اندازی) و جاری(مثل: دستمزد نیروی انسانی، هزینه برق، تعمیرات و نگهداری) است. سرمایه مورد نیاز برای این کار بستگی به تعداد دستگاه های اسیک و تامین میزان برق مورد نیاز دارد. ما در طرح توجیهی رمز ارز بیت کوین و اتریوم کلیه هزینه ها و درآمدهای حاصل از طرح ماینینگ یا همان استخراج ارز دیجیتال را بررسی کرده ایم.

 


طرح توجیهی استخراج ارز دیجیتال(بیت کوین)

طرح توجیهی استخراج(ماینینگ) ارزهای دیجیتال(بیت کوین و اتریوم ) در مرداد ماه سال 98 با دو فرمت pdf و doc برای علاقمندان حوزه ارز دیجیتال با بررسی هزینه ها و درآمدهای حاصل از ماینینگ نگارش شد. قیمت طرح مورد نظر بسیار معقول درنظر گرفته شد تا کارآفرینان ماینر، مشکلی از بابت هزینه های اوایل کار نداشته باشند.

متاسفانه، قیمت طرح توجیهی ماینینگ در سایت های دیگر بیش از یک میلیون تومان است و برای کسی که هنوز کاری انجام نداده و یا کسی که برای آشنایی بیشتر با طرح ماینینگ هزینه می کند، این قیمت و هزینه ها معقول و جوانمردانه نیست.


تجهیزات لازم برای ماینینگ:

سی پی یو، کارت گرافیک یا دستگاه اسیک، کیف پول سخت افزاری(اختیاری).

لوازم جانبی ایسیک(ASIC)
  • تجهیزات خنک کننده
  • رایزر
  • مبدل
  • محافظ

قطعات مورد نیاز طرح ماینینگ
  • پردازنده
  • حافظه RAM
  • حافظه SSD
  • کارت گرافیک
  • مادربرد
  • منبع تغذیه

فرآیند تولید ارز دیجیتال(بیت کوین)

در طرح ماینینگ، ماینرها از سخت افزارهایی مانند سی پی یو، کارت گرافیک یا دستگاه ASIC استفاده می کنند تا یک مساله رمزنگاری را حل کنند و اعتبار تراکنش را تایید کند. اولین فردی که این وظیفه را تکمیل کند، نتایج را به شبکه گزارش می دهد و بنابراین می تواند توسط نود های کامل تایید شود؛ زمانی که اجماع صورت گرفت، فرد مذکور این حق را خواهد داشت که یک بلاک به بلاک چین موجود اضافه کند و جایزه خود را دریافت کند.

فرآیند استخراج ارز دیجیتال ماینینگ

 

استخر ماینینگ(mining pool) چیست

یک معدن واقعی را تصور کنید که دستگاه های زیادی برای یافتن طلا و یا هر چیز گرانبهای دیگر تلاش می کنند. این دستگاه ها مانند یک تیم عمل می کنند و هر یک توان خود را برای یافتن بکار می گیرد و زمانی که دستگاهی به جواب رسید، بقیه دستگاه ها به تناسب توان بکار برده شده در معدن، شریک این پاداش می شوند.

هر دستگاه(ماینر) به تنهایی توان و شانس کافی برای دستیابی به هدف را ندارد، بنابراین عاقلانه آن است که در یک معدن(استخر ماینینگ) عضو شود و از توان دیگران نیز بهره مند شود.

استخر ماینینگ محل یا معدنی برای استخراج ارز دیجیتال است. طرح توجیهی ماینینگ اقتصادی بودن ملحق شدن به این استخرها را بررسی می کند.


اگر میخواهید شانس بیشتری برای استخراج داشته باشید باید در یکی از سایت های استخر ماینینگ عضو شوید.


بهترین استخر پاداش

بهترین استخرهای پاداش به همراه سایت ثبت نام و عضویت:

نام استخر سایت ورود
AntpoolBTC www.antpool.com
BTC.top https://pool.btc.com
BTC.com https://pool.btc.com
Bixin https://bixin.com
BTCC http://btcc.com
F2pool https://www.f2pool.com
ViaBTC https://www.viabtc.com
BW Pool
https://www.bw.com/pool/i
Bitclub
http://bitclub.network
Slush
https://slushpool.com

کدام استخر پاداش مناسب تر است؟

زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید به کدام استخر ماینینگ بپیوندید، باید بررسی کنید هر استخر ماینینگ چه مبلغی از پاداش را با شما به اشتراک می‌گذارد و نحوه پرداخت آن به چه صورت است. همچنین بهتر است میزان کارمزدی که هر استخر از شما دریافت می کند را مورد بررسی قرار دهید.


آیا استخراج بیت کوین در ایران جرم و غیرقانونی است؟

خیر. استخراج ارز دیجیتال قانونی شد و جای هیچ نگرانی نیست.


چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

برای اینکه بتوانیم بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را استخراج کنیم باید سخت افزار(دستگاه ایسیک، فن های خنک کننده، پاورهای پرقدرت، اینترنت پایدار)، فضای مناسب و برق صنعتی(در طرح توجیهی ماینینگ ذکر شده) داشته باشیم. پس از یافتن یک فضای مناسب با برق صنعتی، دستگاه ها را نصب و اینترنت(ترجیحاً ADSL) متصل می کنیم. سپس در یک استخر ماینینگ مناسب عضو می شویم. از این لحظه به بعد کار استخراج شروع می شود.


درآمد استخراج بیت کوین

درآمد استخراج ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم بستگی به نوع و تعداد دستگاه های شما دارد. معمولاً دستگاه های با قیمت بالاتر و با هش ریت بالاتر درآمد بالاتری خواهند داشت. به عنوان مثال؛ دستگاهی که در این طرح توجیهی درآمد آن محاسبه شده، هر دستگاه Antminer s17 با درآمد ماهانه 219 دلار(حدود 5 میلیون تومان) است.


استخراج بیت کوین با کامپوتر خانگی

تا یک یا دو سال پیش هم با کامپیوتر خانگی امکان کسب درآمد وجود داشت اما به فراگیر شدن این کسب و کار و تولید دستگاه های ماینینگ ایسیک، استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی بسیار سخت و زمانبر خواهد بود. غیرممکن نیست اما آسان هم نیست.


کیف پول بیت کوین(ذخیره بیت کوین)

حتماً برای شما هم سوال است که، پس از استخراج بیت کوین، ارز دیجیتال ما کجا می رود؟
پس از اینکه به یک استخر ماینینگ ملحق می شوید باید یک کیف پول ارز دیجیتال برای خود داشته باشید.

این کیف پول می تواند سخت افزاری یا یک نرم افزار دسکتاپ یا نرم افزار موبایل باشد که پس از دانلود باید در آن ثبت نام و اطلاعات خود را در آن وارد کنید. با این کیف پول می توانید ارز دیجیتال را دریافت و ارسال کنید.


چگونه ارز دیجیتالی را به دلار تبدیل کنیم؟

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال استخراج شده را به دلار تبدیل کنید، باید از صرافی های دیجیتال کمک بگیرید. کار این صرافی ها این است که با دریافت کارمزد، بیت کوین شما را دریافت و دلار تحویل بدهند. ارز دیجیتال را باید از کیف پولی که دارید برای صرافی های دیجیتال ارسال کنید.


سود استخراج ارز دیجیتال(بیت کوین)

موضوع مهمی که اقتصادی بودن طرح ماینینگ را سودده می کند، هزینه برق است(در طرح توجیهی ماینینگ کلیه هزینه ها آورده شده است). با توجه به اینکه راه اندازی فارم(مزرعه) استخراج ارز دیجیتال سود خوبی دارد اما نباید از هزینه بسیار زیاد برق غافل شد. از برق خانگی برای این طرح نباید استفاده کرد چون فشار زیادی به شبکه وارد می کند و پیگرد قانونی دارد.

آیا استخراج ارز دیجیتال توجیه اقتصادی دارد؟

 

استخراج ارز دیجیتال در ایران

با توجه به فراگیر شدن ماینینگ در ایران، در تیرماه سال 98 تعداد زیادی از مزارع ماینینگ توسط نیروی انتظامی شناسایی و جمع آوری شد. اما از آنجایی که هیچ دولتی نمی تواند در برابر این طرح مقاومت کند، این کسب و کار در ایران به رسمیت شناخته شد و با آن موافق شد.

 از نگاه بسیاری از صاحبنظران و صاحب منصبان استخراج ارز دیجیتال هیچ مشکلی ندارد، فقط باید قوانین این حوزه وضع شوند.

استخراج ارز دیجیتال در ایران هم اکنون قانونی شده و برای دریافت مجوز باید از طریق اداره صنعت معدن و تجارت پیگیری نمود.


تامین برق فارم ماینینگ

برای تامین برق فارم ماینینگ لازم است حتماً از برق صنعتی استفاده شود. برق لازم برای تعداد یک دستگاه اِسیک را می توان از کنتور خانگی تامین کرد(این کار غیرقانونی است) اما برای راه اندازی یک مزرعه ماینینگ باید از برق ولتاژ قوی صنعتی استفاده کرد.


طرح توجیهی ماینینگ ارز دیجیتال چگونه به شما کمک می کند؟

طرح توجیهی ماینینگ بیتکوین (استخراج ارز دیجیتال) مطابق نیاز شما نگارش شده و کلیه هزینه ها و امکانات مورد نیاز فارم ماینینگ بیت کوین و اتریوم در این طرح ها بدرستی محاسبه شده اند. طرح رمز ارز دیجیتال بیتکوین نگرانی های شما را بابت راه اندازی فارم بیت کوین برطرف کرده و به بهترین شکل اقتصادی بودن آن را مطرح و بررسی کرده است.



تعرفه، قیمت و هزینه مصرف صنعتی برق ماینینگ بیت کوین(استخراج ارز دیجیتال)

قیمت هر کیلوبایت برق با تعرفه صنعتی، حدود 450 تا 800 ریال است. البته هزینه برق برای فارم ماینینگ با نرخ صادراتی محاسبه می شود. با اینکه استخراج بیت کوین هزینه برق بالایی روی دست ماینر می گذارد اما سود و توجیه اقتصادی خوبی دارد.


صادرات برق با ماینینگ

همانطور که در طرح توجیهی ماینینگ توضیح داده شد، طرح ماینینگ مصرف برق زیادی را می طلبد و هر گونه فعالیت غیرقانونی ماینینگ مانند قاچاق برق است. با وضع قوانین در این حوزه، می توان صادرات برق داشته باشیم و در قبال آن ارز دیجیتال باارزش بدست بیاوریم. یک معامله برد-برد برای عموم مردم و دولت است.

 

نحوه صادرات برق با ماینینگ بیت کوین

هم اکنون(2019-07-26) برق با تعرفه صادراتی برای واحدهای ماینینگ موافقت شده است.


برای شروع ماینینگ بیتکوین چکار کنیم؟

1* خرید دستگاه اسیک: قبل از هر چیز نیاز به یک دستگاه اسیک(ASIC) دارید. خرید یک دستگاه ماینر کار زیاد سختی نیست و شما با توجه به بودجه خود می توانید یک دستگاه خریداری کنید. البته قبل از خرید باید کلیه مشخصات و توان استخراج (قدرت هش ریت) دستگاه را بررسی کرد و با آگاهی خریداری نمود.

نکته خیلی مهم در خرید این دستگاه ها این است که هرچقدر قدرت هش ریت دستگاه بالاتر باشد قیمت بیشتر داشته و کارایی آن بهتر خواهد بود.

10 دستگاه 8 میلیونی نخرید، بهتره یک دستگاه 80 میلیونی خریداری کنید.

2* عضویت در استخر ماینینگ: در بالا توضیحاتی راجع به استخر ماینینگ به شما داده شد. مزیت استخر این است که کار بصورت تیمی انجام می شود و درصدی از هش هر یک از اعضا بین بقیه اعضا به اشتراک گذاشته می شود.

3* کیف پول: برای دریافت پاداش های خود نیاز به یک کیف پول دارید. انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که می توانید از هر کدام استفاده کنید.

کیف پولهای نرم فزاری این قابلیت را دارند که بصورت برنامه روی گوشی موبایل شما نصب شده و از ریز تراکنش ها مطلع شوید.

کیف پول سخت افزاری امنیت بسیار بالایی دارد و تقریباً غیرقابل هک شدن است. اما بصورت آنی نمی توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد ما این است که از کیف پول نرم افزاری استفاده کنید. امنیت این نرم افزارها هم بسیار زیاد است ولی در مقایسه با نوع سخت افزار در رده دوم قرار می گیرد.

4* قانونی فعالیت کنید: هم اکنون که فعالیت ماینینگ قانونی شده است، حتماً تابع قوانین کشور باشید و مطابق دستورالعمل های وزارت صنعت و معدن کار خود را پیش ببرید.


جدید(1400): طرح توجیهی استخراج بیت کوین سال 1400 در سایت استارت وی منتشر شد.

 طرح توجیهی استخراج ارز دیجیتال اتریوم در تاریخ 1400/04/29 نگارش و در سایت قرار داده شد.

طرح توجیهی ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) بیت کوین در تاریخ 1400 /04/24نگارش و در سایت بارگذاری شد.

طرح توجیهی ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) بیت کوین در تاریخ 1398/05/11 نگارش و در سایت بارگذاری شد.

طرح توجیهی ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) بیت کوین در تاریخ 1399/05/28 نگارش و در سایت بارگذاری شد.

طرح توجیهی استخراج ارز دیجیتال اتریوم در تاریخ 1399/06/08 نگارش و در سایت قرار داده شد.


نتیجه و پیشنهاد

فرصت ها خیلی زود از بین می روند و فقط اولین ها و افراد باهوش می توانند آنها را درک و عملی سازند. به جرأت می توان گفت که ارز بیت کوین آینده معاملات تجاری و بانکداری را دچار تحول خواهد کرد. ارزش ارز دیجیتال به مرور زمان و یا شاید زمانی که آخرین بیت کوین ها استخراج شوند سر به فلک خواهد کشید.

هرچند آینده قابل پیش بینی نیست اما بهتر است بدانید یک روز یکی از این دو حالت ممکن است برایمان اتفاق افتد:

1. تأسف می خوریم که چرا شروع نکردیم.

2. به کاری که کردیم افتخار می کنیم.


چرا باید طرح توجیهی ماینینگ را از ما خریداری کنید؟

همانطور که قبلاً توضیح داده شد این طرح با وسواس خاصی از سوی ما نگارش شد و کلیه هزینه ها واقعی و به نرخ روز محاسبه شده اند.

هدف ما رضایت خاطر شماست. در صورت عدم رضایت از طرح می توانید تا 1 ماه پس از خرید پول خود را پس بگیرید.

دانلود طرح توجیهی بیت کوین سال 1400

مشاهده طرح توجیهی اتریوم سال 1400

امتیاز شما

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.