طرح توجیهی تولید فرومنگنز و فروسیلیکومنگنز 🌟(گرید+مطالعات بازار)

طرح توجیهی تولید فرومنگنز و فروسیلیکومنگنز

آنچه می خوانید...

قبل از سفارش طرح توجیهی تولید فرومنگنز و فروسیلیکومنگنز در انتهای مطلب، توجه شما عزیزان را به مطالعه الزامات ورود به این صنعت، شامل، روش تولید فرومنگنز و فروسیلیکومنگنز، نحوه تولید کنسانتره فرومنگنز و تولیدکنندگان آن در ایران، جلب می نمایم.

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

معرفی طرح توجیهی تولید فرومنگنز

در طرح توجیهی فرومنگنز موارد زیر تحلیل و برآورد می شود؛

  1. بررسی سوابق پروژه و تعیین اهداف(سابقه متقاضی، سرمایه و سهامداران، سوابق مدیریتی، مجوزهای مورد نیاز، سوابق اجرای پروژه های مشابه).
  2. مطالعه بازار (معرفی محصول، معرفی کاربردهای محصول، تعیین بازار هدف، بررسی مواد اولیه، بررسی عرضه محصولات، وضعیت واردات و صادرات محصولات، وضعیت عرضه و تقاضا، بررسی قیمت محصول، بررسی عوامل رقابتی و تحلیل رقابت SWOT و …).
  3. انتخاب محل طرح (موقعیت مکانی طرح، نزدیکی به مواد اولیه، نیروی انسانی، بازار فروش و …).
  4. مطالعات فنی طرح (بررسی وضعیت تکنولوژی و دانش مورد نیاز، بررسی روش های مختلف تولید،بررسی مسائل زیست محیطی، محاسبات فنی طرح(تعیین ظرفیت تولید، برآورد زمین و ساخت و ساز و فونداسیون، تعیین ماشین آلات مورد نیاز ، تأسیسات برقی و مکانیکی، مجوزها و پروانه ها، بررسی وسایل حمل و نقل، برآورد نیروی انسانی، مواد اولیه و …) ).
  5. مطالعات فنی و اقتصادی (مفروضات طرح(ظرفیت اسمی و عملیاتی، دوره ساخت و بهره برداری، تعداد ساعت و روزهای کاری، نرخ مالیات، نرخ ارز، نرخ تورم و …)، برآورد هزینه های سرمایه ای(زیرسازی و آماده سازی، تأسیسات و تجهیزات، هزینه های قبل بهره برداری و …)، استهلاک دارایی های ثابت، هزینه های سالانه طرح، هزینه های ثابت و متغیر سالانه، سرمایه در گردش مورد نیاز، جدول درآمدی، صورت سود و زیان سالانه، جداول تأمین مالی، جدول منابع مصارف طرح، جریانات نقدی، تحلیل حساسیت، NPV و …).

فرومنگنز چیست

فرومنگنز بعنوان یکی از ترکیبات آلیاژی جهت افزایش مقاومت، افزایش سختی و کاهش شکنندگی و رفتار حرارتی فولاد بکار می رود. فروآلیاژهای منگنز برای جدا کردن گوگرد و اکسیژن زاید در کوره های فولادسازی استفاده می شوند زیرا غلظت گوگرد در فولاد، همگنی آن را کاهش داده و باعث سهولت شکست آن می شود. لذا منگنز با گوگرد ترکیب می شود تا سولفید منگنز موجود در سرباره را تشکیل دهد.

بزرگترین واحد تولید فرومنگنز ایران

در 22 خرداد سال 1399 بزرگترین واحد تولید فرومنگنز ایران در 2 فاز کنسانتره سنگ آهن و فروسیلیکومنگنز با سرمایه گذاری مبلغ 300 میلیارد تومان در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی فاز جدید تولید فروآلیاژ با اعتبار ارزی 13 میلیون یورو و 700 میلیون تومان نیز در همین زمان آغاز شد.

نقش طرح توجیهی در احداث کارخانه فرومنگنز

وقتی صحبت از میلیاردها هزینه باشد، عقل و منطق حکم می کند که جواب چرایی این مخارج و سرمایه گذاری بیان(توجیه) شود. از سوی دیگر، مشارکت کنندگان و تأمین کنندگان مالی طرح باید از آینده مالی کارخانه اطمینان نسبی داشته باشند. 
لذا، طرح توجیهی فرومنگنز با تحلیل بازار و برآوردهای مالی چشم اندازی از آینده تولید و فروش ارائه می دهد.

پاسخ به یک سوال مهم با طرح توجیهی(امکان سنجی)؛ آیا این طرح توجیه اقتصادی دارد؟؟

وضعیت صادرات و واردات فرومنگنز

آخرین آمار واردات و صادرات فرومنگنز در ایران. بیشترین واردات فرومنگنز ما از کشور امارات متحده عربی به ارزش 72,868,319 $ و هند به ارزش 43,761,502 $ و کمترین میزان واردات از کشور ویتنام به ارزش 178,318 $ بوده است.

واردات فرومنگنز در سال 97

صادرات فرومنگنز در سال 1397 صفر(0) بوده و یک سال قبل آن یعنی در سال 96 به ارزش 23,736 $ از شهرکرد به کشور عراق صادرات داشته ایم.

 

دانلود نمونه پروژه های انجام شده

با ما در ارتباط باشید…

 

شما عزیزان می توانید طرح توجیهی تولید فرومنگنز و یا فروسیلیکومنگنز خود را سفارش دهید.

با استفاده از طرح توجیهی می توانید کلیه هزینه ها و درامدهای این کسب و کار را برآورد کنید

[wpforms id=”56583″ title=”true”]

5/5 - (2 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.