طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی 🌟 (جهت مجوز+وام)

طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی - استارت وی

آنچه می خوانید...

چمن مصنوعی یکی از عناصر تزئینی مهم در حوزه دکوراسیون داخلی و خارجی به شمار می آید. این چمن سرسبز و زیبا از تنوع زیادی برخوردار بوده و به منظور زیبا سازی محوطه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اینکه این چمن در مقایسه با چمن طبیعی، مستلزم نگهداری و توجه کمتری است؛ به همین دلیل مورد توجه عموم قرار گرفته است. زمین های ورزشی، حیاط، تراس و بالکن، زمین های بازی در مهد کودک، فضاهای خالی بین سنگ و موزاییک، تالارها و باغ ها، روف گاردن و حتی برخی از فضاهای داخلی، همگی با حضور این چمن، مزین گشته اند. اکنون اهمیت و کاربرد روزافزون این چمن، سرمایه گذاران بسیاری را ترغیب به تولید چمن مصنوعی نموده است. اما آنچه لازمه تولید آگاهانه و موفقیت آمیز این محصول می باشد؛ چیزی نیست جز طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی .

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی - استارت وی

 

چرا باید کارخانه تولید چمن مصنوعی را راه اندازی کنیم؟

چمن مصنوعی که متشکل از الیاف مصنوعی است؛ بی شباهت به چمن طبیعی نیست. البته این شباهت، بیشتر از جنبه ظاهری است. در هر حال امتیازات خوب این چمن همچون ماندگاری و طول عمر بالا سبب شده تا شاهد حضور گسترده آن در بخش های مختلف باشیم. اما سوالی که راجع به این محصول به وجود آمده و باید به آن پاسخ داد؛ این است که چرا باید کارخانه تولید چمن مصنوعی را راه اندازی کنیم؟ در حقیقت یکی از دلایلی که باعث قوت گرفتن ایده تولید چمن مصنوعی در ایران شده، ممنوعیت واردات آن از 4 سال پیش تا کنون است.

در سال 1397 برخی از کالاها با ممنوعیت واردات روبرو گردیدند که چمن مصنوعی در رده این کالاها قرار داشت. از آن موقع، شرکت های زیادی با انگیزه بیشتر، تولید چمن مصنوعی را آغاز کردند؛ اما از آنجا که نیاز کشور، بیش از مقدار تولیدات است و از آنجا که وارداتی نیز صورت نمی گیرد؛ لذا نیاز است تا تلاش ها برای تولید این محصول افزایش یابند. در غیر این صورت بازار با کمبود عرضه چمن مصنوعی روبرو شده و در نهایت قیمت این محصول، افزایش خواهد یافت. اما با گسترش تولید و عرضه این محصول، قیمت آن در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

 

وضعیت تولید، صادرات و واردات این محصول

اگر چه تولید چمن مصنوعی در چند سال اخیر قوت گرفته، اما هنوز میزان تولیدات، پاسخگوی تمام نیازهای خارجی نیست. از این رو شاهد صادرات چمن مصنوعی به برخی از کشورهای خاورمیانه و آسیایی هستیم. هر چند به جز حجم تولیدات، عامل دیگری هم مخل صادرات این محصول بوده است، عاملی مثل تحریم که همیشه کشور ما با آن دست و پنجه نرم می کند. اما می توان با اعمال روش های صحیح مدیریتی و رفع برخی از چالش ها، امید به صادرات این محصول در سالهای آتی داشت. در رابطه با واردات چمن مصنوعی نیز باید اذعان داشت در 6 ماهه سال 1397، بیش از چهارده تن چمن از 2 کشور انجام شده است. این میزان واردات، خروج مقادیر بالایی از ارز را باعث شده است. ایتالیا و چین از بزرگترین وارد کنندگان این محصول به شمار می آیند.

 

سرمایه لازم برای تولید چمن مصنوعی چقدر است؟

با نگاهی به طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی به اطلاعات جامع و کاملی راجع به مباحث مالی پروژه دست خواهید یافت. هیچ یک از سرمایه گذاران در ابتدای راه از تمام شاخص های مالی آگاه نبوده و نمی دانند این شاخص ها با چه ارقام و اعدادی همراه هستند. پس اگر نمیدانید سرمایه مورد نیاز برای تولید چمن مصنوعی چقدر است؛ نباید به خود خرده بگیرید. این ناآگاهی عیب نیست، بلکه عدم تلاش برای رفع ناآگاهی، عیب محسوب می شود. در نهایت از طریق طرح تولید چمن مصنوعی متوجه ارقام سرمایه خواهید شد. ارقامی که به صورت به روز درج شده اند.

طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی - استارت وی

هزینه تولید چمن مصنوعی

یکی از سوالات و چالش هایی که پیش روی سرمایه گذاران قرار دارد؛ این سوال است که هزینه احداث کارخانه تولید چمن مصنوعی چقدر است؟ هزینه ها بزرگترین ترس سرمایه گذاران به شمار آمده و نوعی عامل بازدارنده محسوب می شوند. اما با کسب علم و آگاهی کافی می توان این عامل بازدارنده را کنار زد و ترس ها را از بین برد. اما چطور این آگاهی حاصل می گردد؟ با کمک طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی. این طرح که بر هزینه یابی پروژه تمرکز دارد؛ انواع هزینه با اعداد به روز را ذکر کرده و تمام چالش های هزینه ای را برطرف خواهد کرد.

 

[irp posts=”59731″ ]

 

بازار فروش چمن مصنوعی

با توجه به اینکه چمن مصنوعی به عنوان یک عنصر زیبایی بخش در بسیاری از محیط ها رواج یافته و روز به روز با جایگاه بهتری روبرو می گردد؛ لذا می توان بازار فروش این محصول را از رونق خوبی برخوردار دانست. البته نمی توان منکر این حقیقت شده که نوسانات در بازار وجود داشته و این نوسانات ممکن است شامل حال بازار این محصول گردد. اما اگر شیوه های نوین بازاریابی و فروش را فرا گرفته و آنها را اجرا کنید، قطعا می توانید بر این نوسانات و چالش ها فائق آمده و بازار پرفروشی را در سطوح داخلی و خارجی رقم بزنید.

 

مراحل اخذ مجوز تولید چمن مصنوعی و پروانه بهره برداری

برای اخذ مجوز تولید چمن مصنوعی و کسب پروانه بهره برداری، تنها ارائه درخواست کافی نیست؛ بلکه باید در کنار این درخواست، طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی را هم ارائه دهید. این یک امر اختیاری نیست، بلکه یک امر الزامی است و توجه به آن دارای اهمیت می باشد. اگر طرح تقدیمی شما سرمایه گذاران گرامی مبتنی بر مباحث دقیق و تخصصی باشد؛ احتمال پذیرش از سوی مجوز دهندگان را داشته و در نتیجه، مراحل اخذ مجوز و پروانه را سرعت خواهد بخشید.

طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی - استارت وی

وام و تسهیلات بانکی

برای دریافت وام و تسهیلات بانکی از طریق بانک نیز نباید به درخواست بسنده کنید. در کنار این درخواست، طرح توجیهی چمن مصنوعی را نیز ارائه دهید. فراموش نکنید که این طرح باید از محتویات تخصصی و بانکی برخوردار باشد تا درخواستتان را موجه و معتبر نشان دهد. پس از ارائه طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی، درخواستتان در صف بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل اعطای وام و تسهیلات نیز طی خواهد شد.

 

برآورد سود تولید چمن مصنوعی

اکنون زندگی شهری، رنگ و بوی مدرن به خود گرفته و دیگر از زندگی سنتی اثری دیده نمی شود. به تناسب آن، عناصری که با زندگی مدرن در ارتباط هستند؛ مثل چمن مصنوعی، در راس توجه قرار گرفته و با افزایش عرضه و تقاضا روبرو گردیده اند. این موضوع باعث شده تا سود حاصل از تولید چمن مصنوعی نیز روند صعودی طی کند. البته دستیابی به سود بالا تا حد زیادی وابسته به اقدامات هوشمندانه شما سرمایه گذاران عزیز دارد. این موضوع مهم را فراموش نکنید.

 

[irp posts=”60010″ ]

 

آیا تولید چمن مصنوعی از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر است؟

دلایل زیادی موجب ترویج چمن مصنوعی در فضاهای مختلف شده اند. علاوه بر عمر و ماندگاری بالای این محصول، عدم نیاز به آبیاری این چمن، عدم نیاز به کاشت مجدد، عدم احتیاج به هرس، سمپاشی و کودپاشی و هزینه های پایین نگهداری باعث افزایش اهمیت و کاربرد این محصول شده اند. به دنبال آن تولید چمن مصنوعی تبدیل به یک امر توجیه پذیر از لحاظ اقتصادی شده است.

 

تجهیزات تولید چمن مصنوعی

مراحل تولید چمن مصنوعی با وجود این تجهیزات سپری خواهند شد:

  • دستگاه های باز کننده پیچ
  • دستگاه های سوراخ داغ
  • تجهیزات خنک کننده
  • تجهیزات چسب خراش
  • دستگاه های بادگیر
  • تجهیزات مکش
  • تجهیزات تولید سیم های پلاستیکی

 

طرح توجیهی، نیروی محرکه

طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی مانند نیروی محرکه عمل کرده و شما را رو به جلو حرکت می دهد. این طرح با مباحث و شاخص های مالی مهم مثل هزینه ها و برآوردهای مالی در ارتباط بوده و نتایج حاصل از هزینه یابی و برآوردها را به صورت دقیق و طی محاسبات جامع به شما نشان می دهد. بدین ترتیب شما سرمایه گذاران عزیز می توانید با کمک این طرح، آگاهی های مالی خود را افزایش داده و مانع از ظهور خطراتی مثل نابودی سرمایه شوید.

 

سفارش طرح توجیهی تولید چمن مصنوعی اختصاصی

کارشناسان ما در استارت وی به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی ثبت سفارش طرح توجیهی اختصاصی را انجام دهید. آنها به شما این امکان را می دهند تا در صورت سفارش، از پشتیبانی 5 ماهه رایگان بهره مند شوید. همچنین اگر مایل به ایجاد تغییرات مهم در طرح باشید، می توانید این تغییرات را به کمک آنها انجام دهید. حتی می توانید در جلسات رایگان و آنلاین با سایر سرمایه گذاران ارتباط گرفته و ابهامات مربوط به ضمانت نامه های بانکی، وثایق و مجوز را رفع و رجوع نمایید. هدف ما چیزی جز ایجاد حس اطمینان و رضایت در شما سروران گرامی نیست.

5/5 - (2 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.