طرح توجیهی هاستل 🌟(سفارش طرح اختصاصی)

طرح توجیهی احداث هاستل

آنچه می خوانید...

طرح توجیهی هاستل مناسب آن دسته عزیزانی است که قصد دارند با ایجاد فضای گرم و صمیمی در میان مهمانان و توریست‌ها به کاهش هزینه‌های سفر افراد کمک کرده و به صنعت گردشگری کشور رونق بخشند. با توجه به آمار به دست آمده در ایران هاستل بسیار کم است و قطعا راه اندازی آن می‌تواند در کسب و کار شما بسیار سودآور و پر رونق باشد. در طرح توجیهی هاستل تمامی نکات از ریز و درشت با جزئیات دقیق نگاشته شده است تا به راحتی و با در نظر گرفتن موانع پیش رو و میزان هزینه‌های تعبیه شده بتوانید در این راه به درستی قدم بردارید.

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

طرح توجیهی هاستل

طرح توجیهی هاستل چیست؟

منظور از طرح توجیهی همان‌گونه که از نامش نیز مشخص است، نوعی مطالعه امکان سنجی می‌باشد. یعنی اینکه طرح پیشنهادی هاستل شما را مورد بررسی قرار می‌دهد، تا ببیند که آیا با این میزان سرمایه و تجهیزات و این برنامه‌ای که در پیش گرفته‌اید، می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید یا خیر؟ تمامی مطالعات و ایده‌های این طرح بر اساس تجربه، ظرفیت بازار هدف و در نظر گرفتن هزینه‌ها و منابع تامین مالی به سرمایه‌گذاران به دست آمده است. به همین جهت توصیه می‌نماییم بدون در نظر گرفتن مراحل این طرح، تصمیمی اتخاذ ننمایید.

طرح توجیهی هاستل به چه دلیل نگاشته شده است؟

مطمئناً زمانی که قصد دارید وارد یک کسب و کار جدیدی شوید و از میزان موفقیت خود در آن کار دچار تردید گشته‌اید، طرح توجیهی می‌تواند به عنوان چراغی در تاریکی عمل نماید که راه را به درستی به شما نشان دهد. برای برآورد تمامی هزینه‌ها و در نظر داشتن مکانی مناسب جهت راه اندازی یک هاستل شیک و راحت به طرح توجیهی هاستل نیاز خواهد بود تا به عنوان نقش راهی عمل کرده و میزان درستی کار را بسنجد.

مراحل اصلی و کلی طرح توجیهی هاستل

  • محاسبه هزینه‌های کل سرمایه گذاری در طرح توجیهی
  • بررسی عرضه و تقاضای هاستل در محل مورد نظر
  • پایه‌ریزی و پیش‌بینی منابع درآمدی هاستل
  • بررسی میزان تجهیزات و امکانات لازم در این کسب و کار
  • برآورد هزینه‌های در گردش
  • تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی پروژه
  • جمع بندی هزینه‌ها
  • و …

محاسبه هزینه‌های کل سرمایه گذاری

در این طرح توجیهی تمامی ریز به ریز نکات با دقت کامل مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد و با بررسی هزینه‌های سرمایه گذاری برای ایجاد و راه اندازی هاستل و همچنین هزینه‌های خدمات‌رسانی با اطلاعات کامل و دقیق می‌توانید در این راه حرکت کنید.

 طرح توجیهی هاستل

فرصت و ارزش اقتصادی اقامتگاه هاستل

زمانی که هاستل در ایران برای اولین بار راه اندازی شد، کشور ما با رشد چشمگیری از گردشگران روبرو گشت. از این رو راه اندازی هاستل‌ها در کشور برای صنعت گردشگری و خود سرمایه‌گذار می‌تواند بسیار پر سود باشد. هاستل ارائه یک اتاق نیست بلکه کرایه یک تخت می‌باشد به همین جهت هزینه گردشگران و مسافران به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و از این رو این صنعت بسیار چشمگیر و محبوب است. امروزه یکی از اصلی‌ترین نیاز گردشگران کمبود اقامتگاه در ایران است که با هاستل می‌توان از این مشکل جلوگیری کرده و رونق اقتصادی پر سودی به وجود آورد. طرح توجیهی هاستل نیز به این منظور تعبیه شده است.

تفاوت اقامتگاه هاستل با هتل چیست؟

امروزه نیز هاستل‌ها همانند هتل‌ها چیزی از امکانات و تجهیزات کم ندارند و حتی گاهی اوقات نیز بسته به خود سرمایه گذار و امکانات کشور، می‌تواند مجهزتر از یک هتل باشد. تنها تفاوتی که در میان این دو اقامتگاه وجود دارد، قیمت بسیار پایین هاستل و اجاره یک اتاق به چند نفر است که گردشگران تنها لازم است با اجاره تخت از میزان هزینه‌های خود کاهش دهند و فضایی گرم و صمیمی با دوستان خود داشته باشند. در هاستل‌ها شما می‌توانید خود به پخت و پز مشغول شده و برخلاف برخی از هتل‌ها وعده غذایی خود را نیز مشخص نمایید.

تفاوت اقامتگاه هاستل با هتل

رشد صنعت هاستل در ایران

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در زمینه هاستل نیاز به هزینه‌های کمی دارد، از این رو این حرفه برای سرمایه گذاران بسیار جذاب بوده و درواقع یک نوع کسب و کار تضمین شده است. رشد صنعت هاستل در ایران در گذشته خیلی رونق نداشته و به آن توجهی نمی‌شده است اما این روزها در برخی از مراکز شهر می‌توان این اقامتگاه‌ها را مشاهده نمود. هرچند طبق گزارشات باز هم وجود همچین اقامتگاه‌هایی در ایران کم است و راه اندازی آنان مطابق با برنامه و طرح توجیهی هاستل می‌تواند بسیار سودآور و مفید واقع گردد.

راه اندازی هاستل چه فرصت‌هایی را در کشور ایجاد می‌کند؟

زمانی که گردشگران و مسافران وارد منطقه‌ای می‌شوند، اولین جایی که می‌روند، استراحتگاه است. به همین منظور ایجاد هاستل و رونق آن فرصت‌های مهمی را ایجاد می‌نماید که شامل موارد زیر می‌گردند:

  1. کسب‌وکاری با تقاضای بالا

هاستل‌ها از جمله کسب و کارهایی هستند که در کشور تقاضا کننده بسیاری دارند. درواقع این اقامتگاه‌ها با توجه به هزینه کمی که دارند، به جذب گردشگران کمک شایانی می‌کنند و موجب رونق گردشگری و اشتغال زایی در کشور می‌گردند.

  1. بهترین سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

فراموش نکنید که هاستل‌ها یک نوع سرمایه گذاری تضمین شده هستند و اگر مطابق با طرح توجیهی ارائه شده پیش بروید و بتوانید به موفقیت دست یابید قطعا به سودآوری بالایی خواهید رسید، زیرا همانطور که اشاره کردیم تقاضای ایجاد هاستل در ایران بسیار بالاست.

  1. اشتغال زایی

هاستل با توجه به اینکه به رشد گردشگری در یک کشور کمک شایانی می‌نماید، از طرفی نیز به اشتغال در مناطق بومی و محلی نیز کمک فراوانی می‌نماید. مانند راننده تاکسی گردشگران، اجاره دادن ملک و … همه از فرصت‌های شغلی هاستل محسوب می‌گردد.

رشد صنعت هاستل در ایران

جمع بندی نهایی و سخن آخر

برای درک بهتر شما عزیزان با طرح توجیهی هاستل ما اطلاعاتی را ارائه دادیم که قطعا می‌تواند مفید و کاربردی واقع گردد. فراموش نکنید که بخش اعظم گردشگری را اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌ها تشکیل می‌دهند و این موضوع برای گردشگران اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر تصمیم گرفته‌اید که استارت این کسب و کار را بزنید بهتر است قبل از هر اقدامی یک مطالعه‌ای از طرح توجیهی آن داشته باشید تا با آگاهی کامل از هزینه‌ها و موقعیت و مکانی و … بتوانید کسب و کاری عالی و تضمین شده راه اندازی کنید.

[wpforms id=”56583″ title=”true”]

5/5 - (2 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.