رشد درخت پالونیا (چرا نباید در حیاط پائولونیا بکاریم؟)

عکس گل درخت پالونیا

آنچه می خوانید...

رشد درخت پالونیا بسیار زیاد است و در کمتر از 7 سال آماده برداشت هستند اما اگر این درختان را در حیاط خانه بکارید با مشکلات زیادی روبرو می شوید.

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

[irp posts=”56111″ name=”بزرگترین درخت پالونیا از لحاظ قطر، ارتفاع و سن آنها(تعجب می کنید)”]

پائولونیا یک چوب سرسخت و نرم با رشد بسیار سریع بومی چین است. این درخت شماره یک مزارع در سراسر آسیا و استرالیا است. چوب دلمه روشن است و ظاهر آن بسیار شبیه به خاکستر آمریکایی است. مرز بین چوب قلب و چوب شیره مانند اکثر چوب های سخت مشخص نیست و چوب مستقیم دانه دار و براق است. وزن پائولونیا برای یک چوب سخت بسیار کم است.

در واقع وزن فیزیکی کمی کمتر از سرو قرمز غربی خشک شده دارد. از نظر قدرت کلی کم است ، اما نسبت استحکام به وزن بالایی دارد – از نظر فیزیکی بین بالسا و صنوبر قرار می گیرد.

چوب به سرعت خشک می شود و به راحتی پیچ نمی خورد ، پایان چک ، تکه تکه شدن یا شکافتن ندارد و ضریب انقباض بسیار کمی دارد. از آن به عنوان هیزم هم استفاده می شود.

عکس گل درخت پالونیا

در نگاه اول ، یک درخت ملکه ( Paulownia tomentosa ) می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. این درخت در بهار گلهای بنفش رنگی دارد و به سرعت رشد می کند و با توجه به سایه ای که دارد بسیار محبوب است. درخت امپراطور یکی از سریع ترین درختان در جهان است. در اولین سال خود می تواند تا 20 فوت رشد کند. همه این رشد بی رویه به این معنی است که درختان ملکه به بدترین کابوس باغ شما تبدیل می شوند.

همچنین به عنوان درختان شاهزاده خانم شناخته می شود ، هدیه آنها برای رشد با سرعت برق (برای یک درخت) در واقع یک نفرین است. آنها در ایالات متحده بسیار مهاجم شده اند و حتی در کانکتیکات به عنوان یک علف هرز مضر طبقه بندی شده اند، جایی که فروش این گونه ممنوع است.

مشکلات و معایب کاشت درخت پالونیا

فقط یک درخت می تواند در عرض چند سال کل باغ را به تصرف خود درآورد و با قطع نور خورشید و مکش منابع مانند آب و مواد مغذی دیگر گیاهان اطراف آن را خفه کند. پس از سال اول ، هر یک هنوز می توانند تا 15 فوت رشد کنند تا به بلوغ برسند.

اگر در نزدیکی خانه خود کاشته اید ، این می تواند یک مشکل بزرگ باشد ، زیرا درختان امپراطور ریشه های ضخیم و بزرگی تولید می کنند که می تواند به پایه ها و بتن آسیب برساند.

و این اشتباه را نکنید که یک درخت پالونیا را در حیاط خود بکارید و فکر کنید می توانید با هرس منظم آن را کنترل کنید . می تواند از طریق جوانه ها و دانه های ریشه پخش شود (سالانه تا 20 میلیون دانه تولید می کند). حتی اگر در زمینه هرس کوشا باشید ، همه این دانه ها به راحتی می توانند به حیاط یا مناطق جنگلی همسایه راه پیدا کنند.

[irp posts=”56119″ name=”عکس هایی از گل پالونیا”]

هنگامی که یک درخت ملکه در حیاط خود دارید ، خلاص شدن از آن بسیار دشوار است. ریشه ها قوی هستند و به همان سرعت رشد درخت در سطح زمین پخش می شوند.

اگر حتی زمانی که سعی می کنید این درخت را بردارید ، قسمت کوچکی از ریشه ها جدا شده و در زمین بمانند ، می تواند دوباره شروع به رشد کند.

یک درخت بزرگ و ثابت برداشتن تقریباً غیرممکن است زیرا ریشه های آن می توانند تا سه برابر عرض درخت بلند شوند و برای جلوگیری از جوانه زدن جوانه ها ، باید هر قطعه از آنها را از زمین بیرون بیاورید.

رشد سریع درخت پالونیا یک شمشیر دو لبه است. برای مدیر مزرعه ، سود را می توان با سرعت بیشتری در یک قطعه زمین کوچکتر به دست آورد. اما بازگشت زمین به هر شکل طبیعی در هر نقطه ای که نزدیک مزارع شما باشد ، به احتمال زیاد به دلیل مقدار زیاد دانه ای که درختان تولید می کنند ، نیست ، که سپس توسط باد ، آب و حیوانات به دور و دراز پخش می شود. به عبارت دیگر ، بسیاری نگرانند که این درخت ، هر چند عجیب و غریب باشد ، واقعاً گونه ای مهاجم است که به مناطق دیگر گسترش یافته و رویشگاه های طبیعی بیشتری رشد می کند.

درخت امپراتوری بومی مناطق مرکزی و غربی چین ، حداقل در 29 ایالت مختلف گزارش شده است ، اگرچه بیشتر در ایالت های جنوبی و در امتداد ساحل شرقی متمرکز شده است ، از جمله تنسی ، ویرجینیا ، آلاباما و نیوجرسی.

این منطقه در جنگل ها و دیگر مناطق طبیعی از ورمونت تا فلوریدا در ساحل شرقی و غرب تا تگزاس گسترش یافته است ، اگرچه برخی از مناطق در واشنگتن نیز مشاهده کرده اند.

[irp posts=”28152″ name=”آیا درخت پالونیا مهاجم و کاشت آن غیرقانونی است؟”]

گلهای بنفش و شکل شیپوری درخت Empress دارای رایحه ای شیرین و شبیه وانیل است.

معمولاً مردم شیفته رشد درخت پالونیا، بزرگی و درخت امپراتریس شکوفه های زیبای بنفش می شوند ، اما اگر می خواهید یک درخت گلدار به حیاط خود اضافه کنید ، گزینه های بسیار بهتری وجود دارد که تبدیل به هیولاهای گیاه شناسی نمی شوند.

بنابراین اگر با درخت امپراطور یا دانه های آن برای فروش برخورد کردید ، راه دیگری را اجرا کنید. اگر در حال حاضر یک درخت امپراطور در حیاط ، خود دارید تمام تلاش خود را برای خلاص شدن از آن در حالی که هنوز کوچک است انجام دهید. این درخت مهاجم به ویژه هنگامی که به بلوغ می رسد ، سایر چیزهای اطراف خود را خفه می کند و جلوگیری از گسترش آن تقریباً غیرممکن است.

[irp posts=”28172″ name=”هزینه و سود کاشت درخت پالونیا در 1و2 هکتار بعد از 5-20 سال 1400″]

4.4/5 - (5 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.