چگونه نگرانی از آینده کسب و کار را با استفاده از طرح توجیهی از بین ببریم؟

چگونه نگرانی از آینده کسب و کار را با استفاده از طرح توجیهی از بین ببریم؟

آنچه می خوانید...

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی، حتماً شما هم دریافته اید که با داشتن یک شغل نه تنها آینده‌ای تضمین نخواهد شد، بلکه به زحمت می توانید تا سر ماه دوام بیاورید.
اما نباید این تمام زندگی باشد، باید فرزندانمان حق برخورداری از زندگی راحتی را داشته باشند، خوب می دانیم که به جز خودمان کسی این راحتی را برایشان مهیا نمی کند.
شما برای راحتی آنها چه چیزی را در نظر گرفته اید؟ آیا به بیزینس پلن یا طرح توجیهی فکر کرده‌اید؟ شاید خودتان این موضوع را درک کرده باشید که با دریافت حقوق های کارمندی و دولتی تا سالهای طولانی باید در انتظار تحقق یافتن خواسته هایتان باشید، اما در نهایت چه باید کرد؟ آیا باید منتظر ناجی یا بهتر شدن اوضاع باشیم؟ یا اینکه خودمان آستین را بالا بزنیم و برای رسیدن به خواسته هایمان قدم برداریم؟

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اهمیت آینده سازی با استفاده از طرح توجیهی چیست؟

قطعاً شما هم برای آینده پسران یا دخترانتان نگران هستید. شما این نگرانی تان را چگونه پاسخ داده اید؟ بسیاری ها این نگرانی را در حد همین نگران بودن نگه می دارند و هیچ اقدام عملی برای پاسخ دهی به آن انجام نمی‌دهند، امیدوارم شما جزو این دسته نباشید. اما تصور من این است که شما جز دسته ای هستید که می خواهید برای پاسخ دهی به این نگرانی و دغدغه معیشت فرزندانتان، برای آینده آنان اقدامی را انجام دهید و یا کسب و کاری را شروع کنید.
آیا خودتان می دانید که باید از کجا شروع کنید و یا می توانید چه کاری را انتخاب کنید؟ اگر که می دانید، پس یک گام از دیگران جلوتر هستید، زیرا شما در حال سرمایه گذاری و ساختن آینده تان می باشید. اگر هم جزو دسته ای هستید که نمی دانید باید از کجا شروع کنید و یا اصلاً چه کاری را باید شروع کنید، نگران نباشید می توانید روی کمک ما حساب کنید. در حقیقت شما به طرح توجیهی یا بیزینس پلن نیاز دارید. کمک ما با ارائه مشاوره و کارشناسی به صورت رایگان در اختیار همه شما عزیزان خواهد بود، یادتان نرود که زمان با سرعت در حال گذر است و اگر تمایل حقیقی به شروع انجام کاری دارید، همین الان اقدام کنید زیرا فردا دیر است. برای اینکه بهتر به اهمیت طرح توجیهی پی ببریم باید ویژگی هایی که در این طرح وجود دارد را بدانیم تا از فواید آن مطلع شویم. برخی از ویژگی های آن عبارتند از:

طرح توجیهی و بیزینس پلن
طرح توجیهی و بیزینس پلن
  • توانایی انتخاب :

بیزینس پلن به شما توانایی انتخاب کردن را میدهد، اهمیت این موضوع را می توانید در بازار اقتصادی و میزان درآمد شغل انتخاب شده بیابید. در طرح های اقتصادی که خودتان طراح و ارائه دهنده آنها هستید، معمولاً دارای محدودیت های زیاد، چه در موضوعات و چه در میدان عمل هستند.
این موضوع به معنای عدم توانمندی شما نیست. بلکه توانایی شما را می رساند، اما باید بدانید بازار و میدان عمل جای آزمون و خطا نیست، باید از متخصصین استفاده کرد.
اما دقیقاً یک فرد متخصص چه کاری را برای شما انجام می دهد؟ فرد متخصص برآیند اقتصادی و اطلاعات موجود در بازار های مالی را بررسی می‌کند و با توجه به روحیات شما پیشنهادات عالی را ارائه می‌کند.
مثلاً در میزان گردش مالی و تولیدی تولیدات کشاورزی، نیازهای مشتریان را می یابد و با توجه به اطلاعات روز از صفر تا صد کار را حساب کرده و یک خروجی عالی به شما ارائه می دهد. طرح توجیهی گروه اقتصادی ما، در 9 گروه جمع بندی شده ‌اند که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. اگر هم که نمی دانید کدام طرح را انتخاب کنید، می توانید از مشاوره اقتصادی ما به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

  • کاهش هزینه ها :

هزینه هایی که شما در قبال اشتباهات محاسباتی پرداخت می کنید، غیر قابل جبران و بسیار سنگین خواهند بود. عقل حکم می کند که باید سوال درست را از پاسخ دهنده درست پرسید. برخی ها محاسبات خوبی دارند و می توانند برآیند مالی را انجام دهند. اما اینان باید توجه کنند که آیا این محاسبات اقتصادی مطابق با بازار یا اصلاً به درستی انجام گرفته است؟
استفاده از طرح توجیهی هزینه های شما را افزایش نمی دهد، بلکه به شدت موجب کاهش هزینه ها و صرفه جویی در اعتبار مالی اولیه است.
فرض کنید شما می خواهید کسب و کار خدماتی را آغاز کنید. آیا می دانید کدام نوع از خدمات را باید انتخاب کنید؟ یا اصلاً کدام بازار خدماتی می تواند سرمایه شما را همراه با سودش برگرداند؟
قطعاً پاسخ تان منفی است. شما با استفاده از بیزینس پلن هزینه های آینده و جاری خود را به صورت چشمگیر کاهش می دهید. در یک کلام یعنی شما میدانید می خواهید چه کاری را انجام دهید و پول هایتان را دیگر صرف انجام کارهای بیهوده و یا خرید های غیر ضروری نمی کنید.

طرح توجیه اقتصادی یا بیزینس پلن دقیقاً چیست؟

طرح توجیهی یک پروژه برای آغاز به کار کردن را در موضوعات مختلف و گوناگون پردازش می کند. یعنی اطلاعات موجود در بازار که شامل قیمت های مختلف در مواد اولیه، سود دهی و … را با توجه به ظرفیت های مورد نیاز بررسی کرده و در انتها خروجی با ارزش خود را ارائه می کند.
به نوعی می توان طرح توجیهی را نقشه ی راه برای شروع کردن، ادامه دادن و نتیجه دهی یک کسب و کار دانست. این طرح توجیه اقتصادی که با توجه به انتخاب شما و اخذ نظر کارشناسی انتخاب شده است، ریز هزینه ها از صفر تا صد کار را اعلام می کند و کار شما، فقط این است که می خواهید مطابق آن عمل کنید.
همیشه در این موضوع دو نکته مهم ذهن تمام مخاطبان را به خود درگیر می نماید. این دو نکته شامل میزان سودآوری و اقتصادی بودن پروژه می شود. قطعاً برای هر کس این سوال پیش می آید، که من چگونه سرمایه خود را در این پروژه قرار بدهم؟ یا شاید از خود بپرسید: آیا این سرمایه‌ گذاری برای من سود آور خواهد بود؟
این سوالات و موارد بیشتری که در ذهنتان پیش بیاید می توانید برای گرفتن پاسخشان به صورت اختصاصی از کارشناس و مشاوره ما به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید. قطعاً پاسخ‌ دهی او در انتخاب و تصمیم شما به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود.
مواردی که مربوط به اقتصادی بودن پروژه انتخاب شده و میزان سودآوری آن می شود، در حوزه صحت و اعتبار اطلاعات ورودی و خروجی همان بیزینس پلن خلاصه می شود، یعنی کارشناسی که به نگارش آن می پردازد، باید بتواند دقیق ترین و درست ترین اطلاعات موجود در بازار را استخراج و به درستی در نرم افزار های مرتبط استفاده کند تا بتواند خروجی دقیق و مطابق با بازار داشته باشد، در میان اطلاعاتی که نیاز است تحلیل ها، ترازنامه ها، مدیریت ریسک و … همگی باید در محاسبات نگارنده بررسی شود و در نگارش طرح توجیهی رعایت شوند تا شما بتوانید به او اعتماد کنید و بر اساس این طرح آینده خود را برنامه ریزی کنید. در دو موردی که برایتان سوال پیش می آید به صورت اختصاصی برای تان بررسی می کنیم تا تصویر واضحی نسبت به آن داشته باشید. به موارد زیر دقت کنید.

سفارش طرح توجیهی اختصاصی - استارت وی

میزان سود آوری و اقتصادی بودن یک طرح توجیهی را چگونه ارزیابی کنیم؟

سود آوری و کیفیت اعتبار یک طرح توجیهی به نوع انتخاب شما بر می گردد، یعنی در یک طرح شما می توانید به مقدار 5 میلیون تومان در ماه درآمد کسب کنید. اما در یک طرح دیگر می‌توانید در ماه بیش از ۱۷ میلیون تومان درآمد کسب کنید. اجازه بدهید تا واضح تر بگویم؛ فرض کنیم که شما حداقل به میزان ۳۵۰ میلیون تومان آورده نقدی دارید؛ که البته باید در نظر داشته باشید، این رقم کمترین میزان برای شروع یک طرح می باشد.
حال شما خواننده محترم که در هر جایی از کشور باشید، می توانید با اخذ کارشناسی و مشاوره تیم اقتصادی ما، متناسب ترین طرح با منطقه مورد نظر برای شروع کسب و کار را با در نظر گرفتن میزان سرمایه تان آغاز کنید. شاید بسیاری ها هنوز قانع نشده باشند و پاسخ برای شان روشن کننده ابهامات نبوده باشد.
دقت کنید که اعتبار یک طرح، مربوط به حوزه آورده نقدی یا همان اصل سرمایه شما و نوع طرح انتخاب شده ی شماست. کارشناسانی که به نگارش طرح توجیهی می پردازند، کارشان را با دقت و بررسی کامل در تمام جزئیات انجام می دهند.
اگر تمایل داشتید که از مشتریان و یا سابقه کاری در طرح های گوناگونی که ارائه شده اند مطلع شوید، به بخش افتخارات و نمونه کارهای ما مراجعه نمایید. اگر هم باز قانع نشدید و نیاز داشتید که به صورت تلفنی یا مستقیم با تیم اقتصادی ما صحبت کنید، می توانید از مشاوره و کارشناس ما استفاده نمایید.

طرح های توجیهی در چه موضوعاتی نگارش می شوند؟

با توجه به حمایت های مسئولین وقت کشور از هر گونه تولید و کارهای آزاد، می توان گفت از لحاظ قانونی و سیاسی شاید در بهترین زمان برای شروع کسب و کار های آزاد و غیر دولتی قرار داریم. لذا از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید و کسب و کار خود را آغاز کنید. هزینه نگارش طرح توجیهی از 3 میلیون تومان شروع می شود. این طرح ها در موضوعات زیر نگارش و پردازش می شوند:

  • طرح توجیهی کسب و کار اینترنتی (آنلاین) :

برای اینکه به صورت دقیق و مشخص بدانید کدام کسب و کار اینترنتی، هنوز اشباع نشده است و می تواند کاربران بیشتری را در دل خود جای دهد، باید از این طرح استفاده کنید. در کشورمان ایران با توجه به بستر اینترنتی فعلی، پتانسیل های بسیار زیاد استفاده نشده ای وجود دارند که می توانید در هر جایی از کشور که باشید، شروع به استفاده از آنها کنید.
برای مثال کسب و کار اینترنتی که به نظارت کردن، مقایسه کردن و ارائه بهترین خدمات های شغلی بپردازد، وجود ندارد. در همین موضوع، نیاز به اپ های مرتبط با مسائل حقوقی هم احساس می شود. با توجه به آینده نامعلوم ویروس کرونا احتمالاً این مورد بهترین نوع از انواع طرح توجیهی محسوب شود.

نگارش طرح توجیه اقتصادی یا امکان سنجی مالی
نگارش طرح توجیه اقتصادی یا امکان سنجی مالی
  • طرح توجیهی واحد تولیدی صنعتی :

این بخش یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه ما است. در حالی که کشور ما در حال صنعتی شدن و توسعه یافته شدن است، احساس نیاز بیشتری به این بخش نسبت به سایر بخش ها وجود دارد. البته طرح توجیهی در این مورد به شدت حساس است و با توجه به نیازهای روز نگارش می شود.
اگر شما در این بخش صنعتگر فعال هستید، می توانید نیازهای صنعتی و مرتبط در داخل و در کشورهای همسایه را شناسایی کنید و با توجه به آنها پیشنهادات خود را با نگارنده طرح در میان بگذارید، تا طرح توجیهی و بیزینس پلن شما بتواند خروجی و بازدهی خوبی در کوتاه مدت داشته باشد.

  • طرح توجیهی خدماتی :

شرکت های خدماتی که در بازار ایران وجود دارند با در نظر گرفتن آمار ها و نظرات عموم مردم، نتوانستند رضایت مشتریان و جامعه را در حد ایده آل به دست بیاورند، یعنی خدماتی که ارائه می دهند، رضایت بخش نبوده است.
در این بخش به راحتی می توانید با قرار دادن خودتان در میان چالش های اجتماعی رقیبان موجود را از صحنه کنار بگذارید و نفر اول در میدان مسابقه شوید. شرکت های خدماتی نه تنها اشباع نشده اند، بلکه به شدت در این زمینه ها احساس نیاز به خدمات واقعی وجود دارد و موضوعات بسیاری هم هستند که حتی یک نفر در جامعه به آنها نپرداخته است.

  • طرح توجیهی دامپروری :

در این بخش فقط دام وجود ندارد، بلکه می توانید با اخذ مشاوره بهترین حیوانات را برای پرورش و یا صادر کردن انتخاب نمایید. با توجه به گسترش فرهنگ استفاده از گوشت‌ هایی غیر از مرغ و ماهی می توانید به احداث و پرورش شترمرغ، بوقلمون و سایر دام ها بپردازید، که البته نه تنها در بازارهای داخلی مشتری دارند، بلکه به راحتی می توانید آنها را در کشورهای همسایه هم صادر کنید و به فروش برسانید.
برای مثال یکی از گوشت هایی که همیشه در بازارهای جهانی و کشورهای همسایه مشتری دارد، گوشت کبک می باشد. در این طرح همچون طرح های دیگر، تمام ابعاد کار همچون تحلیل‌ها، قیمت ها، چشم انداز و دوربرد اقتصادی برای تان نگارش می شود تا بتوانید با خیالی آسوده کسب و کار خود را آغاز کنید.

  • طرح توجیهی کشاورزی :

بخش کشاورزی در کشورمان می تواند بسیار پویاتر و با محصولاتی با کیفیت تر به بازارهای داخلی و به بازارهای صادراتی عرضه شود. با توجه به نظراتی که توسط کارشناسان وقت کشورمان ارائه شده است، بیش از ۸۰ درصد کشاورزی کشور از طریق روش های غیر اصولی آبیاری و اداره می شوند، شما کشاورز و سرمایه گذار محترم می توانید برای جلوگیری از اتلاف انرژی با هماهنگی کارشناس و طراح ما موقعیت دقیق زمین مورد کشت خود را بگویید تا در نتیجه بتوانید با بهترین روش های کشت و آبیاری هم محصول مورد نظرتان را کشت کنید و هم بتوانید از حجم بیشتر تولید شده آن استفاده کنید.

طرح توجیهی

  • طرح توجیهی معدن :

این مورد فقط مختص به کسانی که می خواهند کسب و کاری را در این بخش آغاز کنند، نیست. بلکه کسانی که هم اکنون در بخش های تولیدی همچون فولاد و سیمان فعال هستند هم می توانند برای گسترده کردن معادن خود از طرح هایی که با توجه به معادن مورد نیاز شما طراحی می شوند، استفاده کنند. اگر در این مورد تمایل داشتید تا اطلاعات دقیق تری بدست آورید، می توانید از مشاوره ی شرکت استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید تا از قوانین جدیدی که برای معادن تصویب شده اند، اطلاع کافی داشته باشید.

  • طرح توجیهی ورزشی :

اگر جز دسته ای هستید که می‌ خواهید از طریق سالن های ورزشی و کسب و کار هایی که در همین راستا هستند، درآمد کسب کنید. باید به سراغ بیزینس پلن ورزشی بروید. در این پلن که ارائه می کنیم سالن ها، استخر ها، باشگاه ها و … با توجه به نیاز شما و هماهنگی با نگارنده طرح در برنامه ای جامع، تحلیل و ارائه خواهند شد. با توجه به شرایط فعلی باید برای سرمایه گذاری در این مورد به فکر مدت طولانی باشید.

  • طرح توجیهی عمرانی :

پروژه های عمرانی قالباً نمی توانند بدون کسری بودجه یا دقیقاً بر سر موعد خود تحویل داده شوند. در این زمینه می توانید با استفاده از بسته جامع مدیریتی و برنامه ای که توسط تیم ما پردازش شده است، استفاده کنید تا در پروژه هایی که اسباب نگرانی تان شده اند به صورت موفق بیرون بیایید و آن را به اتمام برسانید.

  • طرح توجیهی گردشگری :

در مناطقی که توریست های زیادی سالانه به آنها سفر می کنند همچون شهر های: اصفهان، شیراز، کاشان و استان های چهار محال و بختیاری و همچنین در استان های شمالی فعالان اقتصادی می توانند از مجتمع های گردشگری و یا بوم گردی استفاده نمایند. اگر منزل قدیمی یا در حال ساختی در این مناطق دارید، فرصت را از دست ندهید و با استفاده از طرح های متخصصان ما درآمد خود را افزایش دهید.

طرح امکانسجی اقتصادی

چگونه اطلاعات بیشتری از طرح امکان سنجی دریافت کنیم؟

اگر تمایل داشتید تا اطلاعات بیشتری از بیزینس پلن و طرح توجیهی کسب کنید، به مقالاتی که در سایت ما بارگذاری می شوند، مراجعه کنید یا از فایل هایی که به صورت پی دی اف و وُرد در اختیار شما قرار دارند، استفاده کنید. همچنین اگر در هر کدام از طرح هایی که ذکر شدند، نیاز به هر گونه توضیحات بیشتری داشتید و یا می خواستید برای انتخاب طرحی اقدام کنید، با ما ارتباط برقرار کنید تا از طریق مشاوره رایگان به بهترین انتخاب برسید. آیا میدانید در طرح ها چه مواردی را بررسی می کنیم؟ شما عزیزان باید بدانید در طرح هایی که توسط ما ارائه می شوند چه مواردی را بررسی می کنیم، که هر کدام ذکر خواهند شد.

هزینه و درآمد حدودی که با استفاده کردن از طرح توجیهی بدست می آورید

شروع کردن و برداشتن گام اول، همیشه بیشترین تمرکز را لازم دارد و همچنین بیشترین مقدار انرژی و توان را هم لازم دارد. مثلاً به لحظه ی پرتاب شدن ماهواره به سوی مریخ دقت کنید، در همان لحظات اولیه که می خواهد از زمین برخیزید بیش از 80 درصد انرژی و سوخت خود را مصرف می کند. در میدان کسب و کار نیز به همین صورت است، یعنی در آغاز کار باید بیشترین توان و انرژی خود را قرار دهید.
حداقل سرمایه ای که باید برای شروع طرح ها به عنوان آورده نقدی داشته باشید، مبلغ 350 میلیون تومان و حداکثر مبلغی که به عنوان آورده نقدی می توانید برای طرح ها استفاده کنید، 10 میلیارد تومان است.
زمانی که در مرحله آغاز به کار خود قرار گرفتید، در بدترین حالت ممکن برای بازار حدوداً 5 میلیون تومان در ماه و در خوشبینانه ترین حالت بازار و کسب و کارها حدوداً 17 میلیون تومان در ماه درآمد خواهید داشت. البته به یاد داشته باشید که در هر جایی از کشور عزیزمان هستید، میتوانید برای هماهنگی و استفاده از این طرح ها اقدام کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر هم برایتان سوال پیش آمد که حدوداً دستمزد نگارش طرح توجیهی یا بیزینس پلن از چه مقدار شروع می شود؟ در پاسخ باید بگویم که هزینه نگارش از 3 میلیون تومان آغاز می شود. برای بررسی بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما در ارتباط باشید.

استفاده از طرح توجیه اختصاصی چه مزیت هایی دارد و در آن چه مواردی ذکر شده است؟

هر کسب و کاری که می خواهد در بازار فعلی آغاز به کار کند، باید بتواند آینده خود را پیدا کند. اما این حرف چه معنایی دارد؟ در گام اول باید بتوانید آینده اقتصادی خود را ترسیم کنید. ترسیم کردن این آینده، باید از راه های علمی و با توجه به نیازهای بازار انجام گیرد تا بتواند مطابق با واقع باشد.
آیا شما خودتان به تنهایی می توانید این اقدام را انجام دهید؟ برنامه ریزان ما با توجه به شرایط اقتصادی و داده های اولیه، جایگاه شما را در بازار شناسایی و آینده آن را پیشبینی می کنند.
یکی دیگر از نکات مهمی که در این پیش بینی وجود دارد، وجود بازارهای هدف چه در داخل و چه در خارج از کشور می باشد.
از موارد دیگری که در این طرح بررسی می‌شود، مدت زمان بازگشت سرمایه شما و میزان سوددهی شما در بازه های زمانی متفاوت می باشد.

در نتیجه اگر شما جزو کسانی هستید که نمی دانید برای شروع کسب و کارتان به چه مقدار سرمایه اولیه نیاز دارید و یا از آینده کسب و کارتان اطلاعی ندارید، باید از طرح توجیهی و بیزینس پلن استفاده کنید.

اگر نیاز به هماهنگی و اخذ مشاوره داشتید، می توانید روی کمک ما حساب کنید. آینده نگری با استفاده از راه های عاقلانه نه تنها امکان پذیر خواهد بود، بلکه می تواند حیات اقتصادی کسب و کارتان را برای مدت طولانی بیمه کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.