طرح تولید و بسته بندی قهوه 🌟(ارزیابی فنی و توجیهی)

طرح تولید و بسته بندی قهوه (ارزیابی فنی و توجیهی)

آنچه می خوانید...

طرح تولید و بسته بندی قهوه

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

قهوه محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین نوشیدنی  است که از دانه‌های قهوه برشته شده تهیه می‌شود. علاوه بر این، بازار قهوه بر اساس نوع محصول، کانال توزیع و منطقه کشت و تولید قهوه تقسیم بندی می شود، به زبان ساده تر یعنی اگر شما بتوانید محصول با کیفیتی تولید کنید و با بسته بندی مناسب به بازار عرضه کنید و از طرح تولید و بسته بندی قهوه استفاده کنید، تبدیل به یک تاجر موفق خواهید شد. ارزش بازار جهانی قهوه در سال 2020 به 102 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود که در سالهای بین 2021 تا 2026 این مبلغ افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تیم آموزشی استارت وی با ارائه بهترین مشاوره در زمینه طرح تولید و بسته بندی قهوه و برآورد هزینه های طرح توجیهی قهوه و خط تولید بسته بندی قهوه، کمک بسیار خوبی به افرادی که مایل هستند در این طرح سرمایه گذاری کنند، می باشد.
طرح تولید و بسته بندی قهوه (ارزیابی فنی و توجیهی)

 

در ادامه این مقاله به چگونگی طرح کسب و کار قهوه پرداخته میشود و به زبانی ساده و روان بیان میشود که طرح تولید و بسته بندی قهوه چیست و چه کاربردی دارد.

چرا باید خط تولید بسته بندی قهوه را، راه اندازی کنیم ؟

از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا، دولت‌ها در سراسر جهان تدابیری مانند فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه را اعمال کرده‌اند که تاثیر زیادی بر کافه‌ها، رستوران‌ها و سایر فروشگاه‌ها داشته است. خرید به صورت آنلاین در حال افزایش است. تولید کنندگان و فروشندگان قهوه که توانستند با شرایط جدید کنار بیایند و بر فروش غیر حضوری قهوه تمرکز کنند، سود زیادی نیز کسب کرده اند.

 

قبل از شروع، باید بررسی کنیم که طرح کسب و کار قهوه چگونه عمل میکند؟

اگر بخواهید خط تولید بسته بندی قهوه را توسعه دهید روی محصولاتی که از قهوه به دست می آیند تمرکز کنید. محصولات قهوه شامل دانه کامل، قهوه آسیاب شده، قهوه فوری و کپسول قهوه می باشد. قهوه فوری، نوشیدنی است هم در ایران و هم در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد با صادرات قهوه به خارج از کشور می توانید درآمد پایداری داشته باشید. طرح تولید و بسته بندی قهوه به شما برای رسیدن به یک شغل با دوام با درآمد ثابت کمک میکند

 

آیا طرح تولید و بسته بندی قهوه توجیه اقتصادی دارد؟

بر اساس گزارش های اعلام شده، تقاضا برای مصرف قهوه در حال افزایش است. نفت ارزشمندترین سرمایه یک کشور می باشد و صادرات نفت در رتبه اول قرار دارد. شاید بپرسید که این موضوع چه ارتباطی با قهوه دارد، باید گفت که صادرات قهوه در رتبه دوم قرار دارد و این محصول را راحت تر می توان به فروش رساند. با توجه به تحقیقات پزشکی که در سالهای اخیر درباره قهوه انجام شده، تاثیرات خوبی که این ماده غذایی بر سلامت افراد می گذارد باعث شده بسیار از مردم به استفاده از قهوه روی بیاورند.

 

چرا قبل از سرمایه گذاری به طرح توجیهی قهوه نیاز داریم؟

برای شروع هر کاری نیاز است تا با کسانی که قبل شما وارد این حرفه شده اند مشورت کنید تا بتوانید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. طرح تولید و بسته بندی قهوه برای افراد مبتدی و یا حتی کسانی که تجربه زیادی در طرح توجیهی قهوه دارند کمک مناسبی است، زیرا طرح کسب و کار قهوه ، سرمایه ای که شما در ابتدا کار باید هزینه کنید را برآورد میکند و میزان سود و زیان کسب و کار شما را مشخص میکند و به شما کمک میکند تا از کجا شروع کنید.

 

طرح تولید و بسته بندی قهوه را از کجا شروع کنیم؟

بعد از انجام تحقیقات و دریافت مشاوره از یک منبع آگاه، باید مجوزهای لازم را اخذ کنید. سه سازمان متولی صدور مجوز برای طرح توجیهی قهوه می باشند. بعد از اخذ مجوزهای مربوطه میتوانید کار خود را شروع کنید. چند شرکت بزرگ در ایران هستند که خط تولید بسته بندی قهوه را در کارخانه خود راه اندازی کرده اند و در زمینه بسته بندی قهوه موفق هستند. کارگاه های کوچکی نیز وجود دارند طرح تولید و بسته بندی قهوه شروع کرده اند و محصولات با کیفیتی تولید میکنند.

 

چگونه مجوز خط تولید بسته بندی قهوه بگیریم؟

در ابتدا به سازمان صنایع مراجعه کرده و پس از گرفتن مجوز این سازمان باید به سازمان غذا و دارو نیز مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه بدهید پس از گرفتن موافقتنامه این سازمان باید به سازمان استاندارد نیز رفته و با ارائه مجوزهای ها که قبلا گرفته اید، موافقتنامه این سازمان را نیز اخذ کنید.

 

هزینه ساخت کارگاه بسته بندی قهوه

شما در ابتدا نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارید و اگر تمایل دارید که شغل ثابتی داشته باشید و تبدیل به کارآفرینی موفق شوید. با یک کارگاه کوچک می توانید کار خود را شروع کنید و با بهره مندی از  طرح تولید و بسته بندی قهوه کسب و کار خود را گسترش دهید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید.

 

آیا احتمال شکست وجود دارد؟

اگر بدون آگاهی و شناخت مناسب از بازار و افراد جامعه بخواهید تجارتی را شروع کنید حتما با مشکل مواجه می شوید و ضرر زیادی متحمل می شوید و تمام سرمایه شما از بین خواهد رفت. طرح توجیهی تولید و بسته بندی قهوه  بهترین و موثرترین کمک برای ایجاد و راه اندازی یک شغل مطمئن میباشد. این طرح با بیان این که شما در هر مرحله باید چه میزان هزینه کنید و چه کارهای برای بهبود عملکرد خود انجام دهید به شما کمک میکند.

طرح تولید و بسته بندی قهوه چه کمکی به شما می کند؟

این طرح همزمان با بررسی و برآورد هزینه های اقتصادی و میزان بازده و سود حاصله و محاسبه مدت زمان بازگشت سرمایه، آموزش های برای بهبود نحوه سرمایه گذاری به شما عزیزان ارائه می دهد تا با داشتن مهارت های کافی کار خود را شروع کنید.

 

تیم آموزشی استارت وی چگونه به شما کمک می کند؟

گروه آموزشی استارت وی با سال ها تجربه ، با ارائه طرح تولید و بسته بندی قهوه  سعی دارد تا با مشاوره دادن و کمک به شما عزیزان بهترین نوع سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه را فراهم آورد تا به سطح قابل قبولی از کسب درآمدهای ریالی و دلاری در این طرح توسعه پایدار دست بیابید.

[wpforms id=”56583″ title=”true”]

5/5 - (3 امتیاز)

تماس با کارشناسان سایت استارت وی

اگر زمان مناسبی برای برقراری تماس نیست، فرم زیر را پر کنید. در فرصت مناسب با شما تماس می گیریم.

طرح های توجیهی آماده و قابل دانلود

شروع گفتگو
Scan the code
سلام
جهت مشکلات دانلود و یا سفارش طرح توجیهی اختصاصی در واتساپ با ما در ارتباط باشید.